Život i ljudi

0

Istraga protiv Gugla u Italiji

Autor: SA

Izvor: Beta

Istraga protiv Gugla u Italiji

Izvor: Foto: Beta/AP/Jens Meyer


Reč je o onlajn oglašavanju koje sadrži grafički element poput fotografije ili video snimka.

Italijansko telo za zaštitu konkurencije navodi da Gugl pribegava "diskriminatornoj upotrebi velike količine podataka koje prikuplja preko svojih aplikacija, što sprečava njegovu konkurenciju ... da efikasno učestvuje u trci", a ponašanje Gugla, kako se navodi u saopštenju, ima "snažan uticaj i na potrošače".

"Odsustvo konkurencije bi moglo da smanji resurse dodeljene proizvođačima i izdavačima veb sajtova čime osiromašuje kvalitet sadržaja namenjenog krajnjim kupcima", ali i "obeshrabruje tehnološke inovacije za razvoj tehnika oglašavanja koje su manje nametljive po potrošače", dodaje se u saopštenju.

Prodaja putem onlajn oglašavanja u Italiji je tokom 2019. iznosila više od 3,3 milijarde evra ili 22 odsto medijskih resursa, a prodaja putem onlajn oglašavanja drugi je najveći izvor prihoda za medijski sektor.

Gugl ima brojne alate za detaljnu rekonstrukciju profila ljudi kojima su reklamne poruke upućene, kao što su Android mobilni operativni sistem, pretraživač Hrom (Ćrome), usluge mapiranja i navigacije Gugl mape (Google Maps) i sve ostale usluge putem Gugl ID (gmail, disk, doks, Jutjub).

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR