Ekonomija

0

TOS jača prisustvo Srbije u Kini sporazumom sa kompanijom Tuniu

Autor: IG

Izvor: Novi magazin

TOS jača prisustvo Srbije u Kini sporazumom sa kompanijom Tuniu

Izvor: Foto: TOS

Na taj način, TOS želi da ojača prisustvo brenda Srbije na tom tržištu. "Dobrodošli, naši čelični kineski prijatelji u Srbiju" - naša je poruka za kineske turoperatore i turiste – "nadamo se da ćemo vas uskoro videti ovde."

Cilj TOS-a je da nas turisti sa te, kao i sa drugih dalekih destinacija ne zaborave, već da planiraju da posete našu zemlju u, nadamo se, što bližoj budućnosti.
Tuniu je vodeća internet kompanija u Kini za putovanje, koja nudi veliki izbor tura, uključujući organizovane i individualne ture, putem svoje veb stranice tuniu.com i mobilne platforme. Tuniu nudi preko 550.000 tura, pokrivaju preko 140 zemalja širom sveta i sve popularne turističke atrakcije u Kini.

Na kraju 2019. godine, aplikacija Tuniu je preuzeta preko 1,42 milijardu puta. Organizovali su skoro 130 miliona putovanja. Slogan „Ako želite da putujete, pronađete Tuniu“ kineski potrošači odavno dobro znaju. Potpisivanje ovakvog Memoranduma o saradnji učrvšćuje poziciju Srbije, kao poželjne destinacije za kineske turiste.

Komentari (0)

POŠALJI KOMENTAR