11.11.2019 Beograd

Redakcija lista "Danas": Stav, ton i rečnik RTS u saopštenju neprimeren za javni servis

Redakcija lista "Danas": Stav, ton i rečnik RTS u saopštenju neprimeren za javni servis
Redakcija lista "Danas" ocenila je večeras da su "stav, ton i rečnik" u saopštenju Radio-televizije Srbije neprimereni za jedan javni medijski servis.

Radio-televizija Srbije izdala je u nedelju saopštenje povodom teksta lista "Danas" s naslovom "Srbija ne veruje RTS" gde piše o istraživanju fondacije "Konrad Adenauer" u kojem se navodi da samo 33 odsto građana Srbije "veruje" javnom servisu.

RTS je u tom saopštenju istakao da je tim tekstom "redakcija 'Danasa' na delu pokazala zašto je smatraju 'opozicionim Informerom'".

U izdanju lista "Danas" ;za utorak je saopštenje u kojem je ocenjeno da su autori saopštenja RTS-a "neopterećeni činjenicama".

"RTS kao javni servis mora da radi u interesu svih koji nas koji ga plaćamo, da bude stub demokratije, glavni kontrolor vlasti, ali povrh svega primer kvalitetnog novinarstva, novinarske etike i primerenog javnog izražavanja", navodi se u saopštenju lista "Danas".

Poređenje lista "Danas" i lista "Informer" u saopštenju RTS-a, redakcija je ocenila kao "vređanje zdravog razuma" i kao "dobro poznati manir režimske propagande da 'Danas' naziva 'žutom štampom' ".

U saopštenju lista istaknuto je da je "Danas" za svoje 22 godine postojanja nije imao kršenja etičkog kodeksa novinara koliko ih je imao "bilo koji tabloid, posebno onaj s kojim nas upoređujete".

Novinarka nedeljnika "Vreme" i članica Komisije za žalbe Saveta za štampu Tamara Skroža ocenila je da je "više nego poražavajuća činjenica" da je RTS pre nekoliko dana prenosio tekstove "Informera" sa kojim je uporedio "Danas".

autor: AP izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side