23.08.2019 Beograd

Mitrović izgubio na sudu od Đilasa, treba da plati 200.000 dinara

Mitrović izgubio na sudu od Đilasa, treba da plati 200.000 dinara Foto: Novi magazin / Đurađ Šimić
Prvi osnovni sud u Beogradu presudio je da je vlasnik televizije Pink Željko Mitrović kriv za neistine i uvrede koje je, u jednom od svojih "otvorenih pisama", izneo na račun lidera Stranke slobode i pravde (SSP) Dragana Đilasa i presudio Mitroviću da plati 200.000 dinara, saopštila je danas ta stranka.

SSP je naveo da je Mitrović u oktobru 2017. u otvorenom pismu, naslovljenom sa "Dragi Điki", izneo niz neistina, tvrdeći da je Đilas "pljačkao grad i državu, svaku familiju i pojedinca ponaosob, nameštao tendere i krao građane na izgradnji mostova", kao i da je to emitovao tri dana u raznim terminima na svojoj televiziji.

Sud je te navode, kao i navode da je Đilas "hapsio lekare", ocenio kao netačne i uvredljive, piše u saopštenju.

Predsednik ŠP Đilas izjavio je da je to već treći sudski postupak protiv Željka Mitrovića koji je dobio, ali da to nije sprečilo vlasnika TV Pink da nastavi sa iznošenjem neistina i uvreda.

"On plati hiljadu - dve evra i nastavi da i dalje o meni laže milione građana. Podnosiću i ubuduće tužbe, ali javno postavljam pitanje da li su kazne koje sud određuje adekvatne kad se vidi da nemaju nikakav uticaj i da se iste stvari ponavljaju", kazao je Đilas.

On je rekao da je ista situacija i sa "neistinama koje izgovaraju Vučići, Vesići, Informeri i Srpski telegrafi".

"Svi plate ove, za njih simbolične iznose, i nastave sa lažima. Pitanje je dokle", rekao je Đilas i dodao da će novac od odštete kao i svaki put uplatiti u humanitarne svrhe.

autor: MIM izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side