Boško Obradović dobija novčanu odštetu zbog teksta na portalu Informera
10.07.2020 Beograd

Boško Obradović dobija novčanu odštetu zbog teksta na portalu Informera

Boško Obradović dobija novčanu odštetu zbog teksta na portalu Informera Foto: prtscr/ytb
Viši sud u Beogradu doneo je pravosnažnu presudu kojom se novinar dnevnog lista Informer Aleksandar Ignjatović i izdavačka kuća tog lista obavezuju da plate odštetu predsedniku Dveri Bošku Obradoviću od 300.000 dinara zbog teksta na portalu Informera u kome je taj novinar uvredio Obradovića", saopštio je danas Pokret Dveri.

"Pravosnažnom presudom Višeg suda u Beogradu dokazano je ono o čemu govorimo godinama unazad – da režimski dnevni list Informer obmanjuje javnost i plasira laži sa ciljem da pokuša da diskredituje svakoga ko drugačije misli od Aleksandra Vučića i aktuelne vlasti Srpske napredne stranke (SNS)", navodi se u saopštenju Dveri.

Dveri ističu da je Informer, koga ocenjuju kao režimski tabloid, "konačno sudski nateran" i da objavi presudu Višeg suda na svom sajtu.

"Ono što ostaje problem srpskog pravosuđa u ovakvim slučajevima jesu male kazne, jer tabloidi mnogo više zarade nego što budu novčano kažnjeni za svoje laži, tako da im to ne smeta da nastavljaju sa svakodnevnim uvredama, posebno što za svoje laži i konstantne negativne kampanje protiv opozicije dobijaju i subvencije iz državnog budžeta", navodi se u saopštenju.

Dveri navode da je jedan od primera "laži Informera" bio i tekst zbog koga je i kažnjen u kome je objavljeno da je "Boško Obradović prodao članove Glavnog odbora Dveri za 125.000 evra da bi prećutno podržao izdaju Kosova i ulazak Srbije u NATO i uništio srpsku patriotsku opoziciju kao deo američke operacije Hologram".

autor: TKĐ izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
Turisti?ka organizacija Srbije
Novi magazin- nedeljnik Novinska agencija Beta AMSS side