09.08.2019 Beograd

BIRODI objavio podatke o funkacionerskoj kampanji

BIRODI objavio podatke o funkacionerskoj kampanji Foto: Beta / Miloš Miškov
Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je podatke o funkcionerskoj kampanji u televizijskim dnevnicima na prethodnim parlamentranim i predsedničkim izborima.

U kampanji za predsedničke izbore 2017. godine tadašnji predsednik Vlade Srbije i predsednički kandidat Aleksandar Vučić proveo je u funkcionerskoj kampanji 8 sati i 7 minuta na RTS-u, Pinku, Prvoj, O2, Happy i N1.

Pred parlamentarne izbore 2016. godine na istim televizijama aktivnosti predsednika Vlade Srbije - Aleksandra Vučića emitovane su 5 sati i 54 minuta, a tadašnjeg predsednika Srbije - Tomislava Nikolića-pola sata.

U kampanji za parlamentarne izbore 2012. godine televizije RTS, Pink, B92, Prva, TV Vojvodina i Studio B emitovali su funkcionersku kampanju Predsednika Vlade Srbije - Mirka Cvetkovića u trajanju od 29 minuta i 52 sekunde, dok je tadašnji Predsednik Srbije Boris Tadić državne aktivnosti koristio u kampanji sat i 39 minuta, saopštio je BIRODI. 

autor: MIM izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
AMSS secondary
Najvesti
Vesti.rs
Zlatiborac
medijska pismenost
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side