09.10.2017 Moskva

Rusija upozorava medije finansirane iz SAD na moguća ograničenja

Rusija upozorava medije finansirane iz SAD na moguća ograničenja Foto: Pixabay
Američka medijska kuća Radio Slobodna Evropa/Radio sloboda, koju finansira vlada SAD, saopštila je danas da je od Rusije dobila upozorenje na moguća ograničenja za neke od njenih operacija.


U saopštenju se navodi da je rusko ministarstvo pravde upozorilo njihov ruski servis Radio svobodu, televiziju na ruskom jeziku Karent tajm (Current Time) i tatarsko-baškirski veb sajt Idel Realii da njihovo poslovanje potpada pod ruski zakon o stranim agentima i da može biti ograničeno.

Taj ruski korak je usledio posle upozorenja da bi Rusija mogla recipročno uzvratiti ako SAD ograniče delovanje televizijske mreže RT i agencije Sputnjik na svojoj teritoriji.

RT je saopštila da se suočava sa zahtevom SAD da se registruje kao strani agent i priloži detaljne lične podatke za sve zaposlene, što je zahtev koji ta medijska kuća tumači kao pokušaj da je izbace iz SAD.

autor: VV izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side Zemunske kapije festival nauke bmw