25.07.2017 Beograd

Začinite ljutim i ubrzajte metabolizam

Začinite ljutim i ubrzajte metabolizam Foto: Pixabay
Ako telo sporo sagoreva kalorije kilogrami se brzo talože. Iz ishrane bi trebalo izbaciti šećer, belo brašno, a jesti više badema, grejpfruta, đumbira...

Problem sa viškom kilograma često može biti znak usporenog metabolizma. To znači da telo sporije sagoreva kalorije koje unosimo tokom dana i da zbog toga dobijamo u težini. Postoji mnogo razloga za usporeni metabolizam, kao što su nedostatak fizičke aktivnosti, dehidratacija organizma i nekvalitetna ishrana.

Namirnice poput badema, cimeta, đumbira, grejpfruta i ljutih začina mogu biti značajni za topljenje kilograma i ubrzavanje metabolizma. Ipak, za dugotrajne rezultate potrebno je pridržavati se celokupnog zdravog režima ishrane i izbaciti namirnice kao što su šećer, belo brašno i so.

 

Primer jelovnika

Prvi dan

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, 3 kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt.

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od pomorandže.

Ručak: 50 g integralne testenine s paradajzom i malo rendanog sira, mešana sirova salata i nezaslađena kafa.

Užina: Šoljica kafe ili čaja i jabuka.

Večera: Sirovo povrće ili sveže voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, 200 g ribe na grilu ili u šporetu, mešana salata i pola integralnog peciva.

 

Drugi dan

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, 3 kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt.

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od grejpfruta.

Ručak: 160 g posnog krem-sira s pola integralnog peciva, mešana salata od sirovog povrća i nezaslađena kafa.

Užina: Šoljica kafe ili čaja i kruška.

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, sos od pečuraka, mešana salata i pola integralnog peciva.

 

Treći dan

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, 3 kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt.

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od grejpfruta.

Ručak: Salata od pasulja, mešana salata od sirovog povrća i nezaslađena kafa.

Užina: Šoljica kafe ili čaja i kivi.

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, 2 tvrdo ili meko kuvana jajeta, mešana salata i pola integralnog peciva.

 

autor: AP izvor: Novosti.rs
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
NASLOVI
Zlatiborac
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side