20.06.2018 Beograd

Vežbajte i u trudnoći

Vežbajte i u trudnoći Foto: Pixabay.com
Održavanje dobre fizičke forme i kondicije preduslov je dobrog zdravlja i u trudnoći. Da bi uslovi rekreacije u trudnoći bili idealni, najbolje je da bude pod stručnim nadzorom profesionalaca i uz saglasnost lekara koji vodi trudnoću, ali ako trudnoća teče uredno, moguće je da se vežba i u kućnim uslovima.

Vežbanje u trudnoći ima glavnu ulogu da ovo stanje protekne bez bolova u leđima, posebno u vratu i krstima, proširenih vena i grčeva u nogama, zatvora, trnjenja u šakama i otocima na šakama i stopalima.

Kod izvođenja vežbi najbitnije je da se osluškuje telo, jer ono će signalizirati koliko može da izdrži, šta mu prija i kada s vežbanjem treba da se prestane. Umerena fizička aktivnost imaće maksimalan efekat ako se sprovodi redovno, a to znači od tri do četiri puta nedeljno.

Predlažemo vam pet laganih vežbi koje možete da radite u ritmu i u doba dana koji vam najviše odgovara.

 

Bicepsi i ramena

Sedite pravo na ivicu stolice. U obe ruke uzmite tegove težine od pet do osam kilograma. Savijte ruke tako da formiraju ugao od 90 stepeni, a onda podignite tegove u visini ramena i naizmenično ih spuštajte i podižite nekoliko puta.

 

Ruke

Zauzmite položaj kao da želite da uradite sklek. Oslonite se na laktove, a noge ispružite ravno iza sebe tako da telo formira pravu liniju. Ne savijajte leđa i ostanite u tom položaju najviše pet udisaja, zatim napravite pauzu i ponovite nekoliko puta.

 

Zatezanje zadnjeg dela

Raširite noge i stanite pravo, držeći se rukom za zadnji deo stolice. Polako se spuštajte u čučanj, dok su leđa u uspravnom položaju. Zatim se polako vraćajte u prvobitni položaj. Vežbu ponovite nekoliko puta.

 

Jačanje butina

Lezite na desni bok i ruku stavite ispod glave. Desna noga treba da bude savijena pod uglom od 45 stepeni, dok je druga noga ispružena ravno. Lagano podižite i spuštajte levu nogu nekoliko puta. Zatim se okrenite na suprotnu stranu i sve ponovite.

 

Leđa

Stavite desno koleno na stolicu, a levo stopalo na pod. Nagnite se napred, desnu ruku stavite na sedište stolice, a u levoj držite teg. Kao u prethodnoj vežbi, savijte lakat da ruka formira 90 stepeni i spuštajte i podižite teg. Zatim promenite stranu.

autor: VV izvor: Novosti
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
  • Kad mama pati posle porođaja, kako joj pomoći? Kad mama pati posle porođaja, kako joj pomoći?

    U prvim nedeljama posle porođaja čak oko 70 odsto žena je "promenljivog raspoloženja", a za lečenje postporođajne depresije najvažnija je podrška okoline.

  • Vašington želi da utvrdi broj mačaka u gradu, kreće popis Vašington želi da utvrdi broj mačaka u gradu, kreće popis

    U Vashingtonu su državna i privatna udruženja pokrenula trogodišnji popis ukupnog broja mačaka u glavnom gradu, u nadi da će to pomoći razvoju upravljanja mačjom populacijom širom Sjedinjenih Američkih Država.

  • Signali koje telo šalje kad mu treba pomoć Signali koje telo šalje kad mu treba pomoć

    Ako s našim organizmom nešto nije u redu, telo će nam to i reći. Međutim, neritko te signale ignorišemo pa simptomi mogu prerasti u ozbiljniji zdravstveni problem. Saznajte koji vam to signali govore da vaše telo treba pomoć.

  • Ne stavljajte dezodorans ujutru! Ne stavljajte dezodorans ujutru!

    Za većinu odraslih jutarnja rutina izgleda ovako: nekoliko puta pomeramo vreme ustajanja na budilniku, ustajemo, tuširamo se, stavljamo dezodorans, oblačimo se i napuštamo kuću.

  • Preživećemo zahvaljujući dopaminu Preživećemo zahvaljujući dopaminu

    Na euforično stanje prilikom slušanja određene muzike utiče hormon dopamin kojeg luči mozak, podstičući osećaj zadovoljstva, sličan onome koji izaziva omiljena hrana.

  • Dugo izdisanje smanjuje nervozu Dugo izdisanje smanjuje nervozu

    Ako vas uhvati napad panike, nešto vas u trenutku iznervira ili razbesni, probajte da odmah "napadnete" stres, a ne da mu se prepustite. Sigurno ste čuli za neke tehnike koje mogu da vam pomognu u tim momentima.

  • Da li ste u pijanstvu Meri Popins ili Hemingvej? Da li ste u pijanstvu Meri Popins ili Hemingvej?

    Na osnovu toga kako se ponašaju u društvu, psiholozi su klasifikovali one koji preterano uživaju u alkoholnim pićima u četiri glavne grupe.

  • Ispod površine Zemlje milijarde tona dijamanata Ispod površine Zemlje milijarde tona dijamanata

    Ispod površine Zemlje se nalazi ogromno blago od nekoliko milijardi tona dijamanta, saopštili su naučnici prestižnog Insituta za tehnologiju (MIT) u američkoj saveznoj državi Masačusets.

  • Netfliks će emitovati poslednji nastup Brusa Springstina na Brodveju Netfliks će emitovati poslednji nastup Brusa Springstina na Brodveju

    Američka internet kompanija Netfliks (Netflix) saopštila je danas da će emitovati poslednji nastup na Brodveju čuvenog američkog muzičara Brusa Springstina.

  • Tačno 40 godina od filma Briljantin Tačno 40 godina od filma Briljantin

    Prošlo je 40 godina od kada su Olivija Njuton-Džon i Džon Travolta osvojili srca mladih u svetu, a sam mjuzikl "Briljantin" (Grease) od tada nije dobio nijednu boru, i dalje je aktuelan.

  • Napravljena mapa opasnosti od zmija Napravljena mapa opasnosti od zmija

    Švajcarski, britanski i američki naučnici sastavili su mapu opasnosti od zmija, uzimajući u obzir rizik od ujeda otrovnice i mogućnost pristupa medicinskoj pomoći.

Preporuke prijatelja
NASLOVI
Zlatiborac
credi agricole
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side