22.02.2017 Beograd

Pet promena u navikama za zdraviji život

Pet promena u navikama za zdraviji život Foto: Pixabay
Često se dešava da ljudi započnu realizaciju plana za mršavljenje, ali potom odustanu, jer im se čini da je suviše teško da ga se pridržavaju.

Međutim, ako vam se to desi, nemojte da se nervirate. Imajte na umu da oni koji uspeju da smršaju i da se hrane zdravo shvataju da je to dugoročan proces i da se ne dešava preko noći. Preduzmite jednostavne, efikasne korake ka zdravijim navikama kako ne biste odustali.

Liz Jozefberg, stručnjak za velnes i mršavljenje, već 15 godina pomaže poznatima da smršaju, održe smanjenu telesnu težinu i ostvare zdraviji način života. Evo nekih od njenih omiljenih i jednostavnih saveta za stvaranje uspešnih i zdravih navika na duge staze:

 

1. Uštedite vreme na zalihama

Svi su prezauzeti i često se dešava da ostanu bez zaliha hrane usred nedelje. Da biste se što lakše pridržavali plana, savet je da u mobilnom telefonu uvek imate spisak osnovnih namirnica i znate gde možete na brzinu da kupite nešto jednostavno za pripremu, kao što je pečena piletina, na primer. Ona može da posluži za razne vrste obroka, laka je za pripremu i ako planirate da skuvate jedan komad, onda možete i da ispečete još dva i ostavite ih za neke buduće obroke.

 

2. Održavajte red u kuhinji

Prema studiji Laboratorije za hranu i brendove Univerziteta Kornel, uredna kuhinja može da vas navede da jedete manje, što pomaže kod kontrole porcija i mršavljenja. Pored toga, uređenje spavaće sobe tako da bude pravo mesto za odmor može da vam pomogne da bolje spavate noću, što je takođe delotvorno kod mršavljenja.

 

3. Počastite sebe s vremena na vreme

Primena kontrole porcija ne znači da morate u potpunosti da se odreknete svoje omiljene hrane. Naravno da ne možete stalno da je jedete, ali sasvim je u redu da i to povremeno priuštite sebi, pod uslovom da se pridržavate definisane veličine porcija. Kada jedete svoju omiljenu hranu, prepustite se tom uživanju u potpunosti. Ako je u pitanju sladoled ili kolač, samo napred – ali poštujte veličinu porcija.

 

4. Nemojte samo da vežbate, krećite se

Vežbanje visokog intenziteta je odlično, ali je takođe važno da u svakodnevnu rutinu ubacite i kretanje manjeg intenziteta. Kretanje je jednako važno kao vežbanje i jednostavne kretnje kao što je hodanje pomažu u održavanju dobrog zdravlja. Nađite vremena da u svoj dan ubacite i vežbanje i kretanje i trudite se da se krećete što više. Kad obavljate kupovinu, parkirajte se dalje od ulaza u prodavnicu ili svaki put kad na poslu idete u toalet, odvojite malo vremena da prošetate oko bloka ili zgrade.

 

5. Probajte nešto novo

Ako ste ostali bez ideja za pripremu hrane, isprobajte neke zdrave nove recepte koji ne gube ništa na ukusu, kao što je sendvič sa salatom od leblebija i karijem.

autor: MŽ izvor: B92
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
NASLOVI
T6 bazeni, spa
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side