07.03.2017 Beograd

Ova hrana smanjuje apetit

Ova hrana smanjuje apetit Foto: Pixabay
Tražite nešto da vas zasiti, a da je niskokalorično? Neke namirnice jednostavno su bolje za mršavljenje. Koje? U pitanju je uglavnom hrana koja zahteva više žvakanja i duže varenje, što daje duži osećaj sitosti.

 

 

Ječam

Ječam je možda ugljeni hidrat, ali bez obzira na to što takve namirnice inače pružaju kratkoročnu energiju, ova žitarica smanjuje apetit, šećer u krvi i rizik od dijabetesa.

Ako jedete hleb od ječma, možete očekivati poboljšanje u metabolizmu i pad šećera u krvi. Ječam se može koristiti u salatama, supama i varivima umesto pirinča ili krompira.

 

Crvena paprika

Crvena paprika pojačava potrošnju kalorija i smanjuje apetit. To je dejstvo jače kod osoba koje nemaju naviku da jedu ljutu hranu.

 

Nemasno meso

Proteini su odlični za smanjivanje apetita i dug osećaj sitosti. Samo deset dekagrama nemasnog mesa može obrok učiniti veoma zasitnim. Oni koji ne vole meso mogu ga zameniti mahunarkama, pasuljem, sočivom, zelenim povrćem poput spanaća, brokolija i kelja.

 

Bademi

Kad ste gladni između velikih obroka, pojedite šaku sirovih badema i biće vam lakše. Bademi će vam dati osećaj sitosti, bez neželjenih kalorija. Izbegavajte prerađene, posoljene i začinjene bademe.

 

Losos

Losos ima veliku količinu masnih kiselina omega-3 što daje osećaj sitosti i smanjuje holesterol. Hormon leptin koji se pojačano proizvodi zahvaljujući tim zdravim masnim kiselinama potiskuje osećaj gladi kod ljudi koji već imaju zdravu težinu. Kod osoba s viškom kilograma leptin nema isto dejstvo. Ako ne volite losos, možete ga zameniti tunom i skušom.

autor: SA izvor: B92/tportal
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
NASLOVI
T6 bazeni, spa
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side