Kompanija Lego privremeno obustavlja reklame na društvenim mrežama
01.07.2020 Kopenhagen

Kompanija Lego privremeno obustavlja reklame na društvenim mrežama

Kompanija Lego privremeno obustavlja reklame na društvenim mrežama Foto: Pixabay.com
Danska kompanija Lego saopštila je danas da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama pridružujući se drugim velikim firmama u borbi protiv rasizma na društvenim mrežama.

"Želimo da imamo pozitivan uticaj na decu i svet koji će dobiti kao nasleđe. To znači pozitivni i inkluzivni uticaj na digitalno okruženje, u kojem nema mesta za govor mržnje, diskriminaciju i dezinformaciju", izjavila je predstavnica marketinga kompanije Lego Julija Goldin.

Lego se početkom juna angažovao protiv rasizma i poklonio je četiri miliona dolara u borbi protiv ksenofobije i rasnog nasilja u svetlu demonstrancija izazvanih posle smrti Afroamerikanca Džordža Flojda (George Floyd) krajem maja u Mineapolisu.

Bojkot reklama pokrenulo je više od 400 preduzeća među kojima Adidas, Koka-kola (Coca-Cola), Levis i Starbaks (Starbucks).

Te kompanije odlučile su da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje.

Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je nedavno odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predviđa da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.

Sličnu meru je preduzeo i Tviter koji maskira ili stavlja upozorenja na problematične poruke.

autor: KP izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
NASLOVI
Zlatiborac
Turisti?ka organizacija Srbije
Novi magazin- nedeljnik Novinska agencija Beta AMSS side