01.06.2018 Beograd

Jutjub dominantan među američkim tinejdžerima, pada popularnost Fejsbuka

Jutjub dominantan među američkim tinejdžerima, pada popularnost Fejsbuka
Sajt za postavljanje i gledanje video snimaka Jutjub (YouTube) najpopularnija je društvena mreža među američkim tinejdžerima, dok popularnost Fejsbuka (Facebook) među tom populacijom opada, pokazuju rezultati istraživanja.

Prema istraživanju Pju risrč centra (Pew Researć Center), oko 85 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Jutjub, što je više u poređenju sa 72 odsto tinejdžera koji koriste društvenu mrežu Instagram i 69 odsto koji koriste Snepčet (Snapchat).

Popularnost Fejsbuka opada među tinejdžerima u SAD, pa tu društvenu mrežu koristi 51 odsto, što je manje u odnosu na 71 odsto u periodu između 2014. i 2015.

Pju centar ne navodi razloge za opadanje popularnosti Fejsbuka, ali dodaje da tinejdžeri tradicionalno prestaju da koriste mreže koje su postale mejnstrim i koje koriste njihovi roditelji.

U istraživanju se navodi da 95 odsto tinejdžera ima pametni telefon ili pristup takvom uređaju, što je veliki skok u odnosu na 73 odsto u prošlom istraživanju. Oko 45 odsto tinejdžera izjasnilo se da koristi internet "gotovo svakodnevno" i to je gotovo duplo više u odnosu na prethodno ispitivanje.

Mnogi eksperti zabrinuti su zbog sve mlađih korisnika društvenih mreža, posebno zbog male dece koje koriste društvene mreže, uključujući i Fejsbuk mesendžer dizajniran za decu.

Kako se navodi u istraživanju, nije jasno da li su društvene mreže dobre ili loše za decu. Skoro polovina ispitanih tinejdžera smatra da korišćenje društvenih mreža nema nikakav uticaj na njih, 31 odsto smatra da je uticaj pozitivan, a 24 da je negativan.

U istraživanju koje je rađeno od 7. marta do 10 aprila učestvovala su 743 ispitanika.

autor: MIM izvor: NM
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
Budimo Pametni
NASLOVI
Zlatiborac
Belex2018
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side