15.05.2017 Beograd

Brzo smršajte: Izbacite ugljene hidrate

Brzo smršajte: Izbacite ugljene hidrate Foto: Pixabay
Brza dijeta, zasnovana na ishrani bez ugljenih hidrata, najbolje je rešenje da se rešite masnih naslaga sa butina, bokova, stomaka i nadlaktica.

Ovaj režim ishrane temelji se na tome da potpunim izbacivanjem određenih šećera organizam sam počinje da crpi energiju iz akumuliranih masnoća i na taj način topi naslage sala.

Već u prvoj sedmici trebalo bi da se izgubi pet kilograma, a svaki sledeći dan po kilogram. Tako bi u periodu od četiri nedelje ili 28 dana trebalo da izgubite oko 25 kilograma.

Iako ovo "desetkovanje" kilograma zvuči primamljivo, neophodan je oprez. Jer, ukoliko tokom dijete date sebi oduška pa pojedete najmanje parče hleba ili bilo koju drugu namirnicu koja je izvor ugljenih hidrata, topljenje masnoća u telu biće prekinuto.

Hrana koja je poželjna u dijeti bez ugljenih hidrata su sve vrste mesa osim industrijskih viršli i kobasica: piletina, ćuretina, pačetina, junetina, govedina, teletina, svinjetina, jagnjetina... Meso može da se priprema na sve načine osim da se pohuje. Dakle, može da bude kuvano, sušeno, sa roštilja, dinstano...

Osim mesa, poželjne su i sve vrste ribe, pa čak i konzervirane, jaja, kao i sve povrće osim mahunarki.

Možete da pijete običnu vodu, čajeve, kafu i limunadu bez šećera. Od alkohola, možete da popijete do dva decilitra vina dnevno, ali samo posle šestog dana od početka držanja dijete.

 

Zabranjene namirnice

Tokom ove dijete ne smeju da se konzumiraju: sve vrste ugljenih hidrata - hleb, testenine, pirinač, krompir, brašno, grašak, pasulj, sočivo, industrijske "grickalice" i namazi svih vrsta, kao i sve vrste voća. Na istoj listi su i svi mlečni proizvodi, uključujući i sladoled.

 

Suplementacija

Prilikom držanja dijete bez ugljenih hidrata veoma je bitno da se iz tableta bez šećera unose vitamini i minerali - C, D, cink, kalcijum i magnezijum.

 

PRIMER JELOVNIKA:

 

1. dan

Doručak: omlet od jaja sa povrćem, pržen na ulju od koštica grožđa

Ručak: grilovano pileće maso i salata

Večera: šaka bobičastog voća i šaka badema

 

2. dan

Doručak: slanina sa jajima

Ručak: pljeskavica bez hleba s povrćem

Večera: losos spremljen na maslinovom ulju i povrće

 

3. dan

Doručak: omlet od jaja sa povrćem, pržen na ulju od koštica grožđa

Ručak: salata od morskih plodova

Večera: grilovano meso sa povrćem

 

4. dan

Doručak: omlet sa povrćem na ulju od koštica grožđa

Ručak: bareno povrće i komad ćuretine

Večera: goveđa šnicla i salata

 

5. dan

Doručak: kuvana jaja i salata

Ručak: pečeni batak sa malo maslinovog ulja

Večera: prženi komadići svinjetine sa povrćem na maslinovom ili ulju od koštica grožđa

 

6. dan

Doručak: kuvana jaja i salata

Ručak: šaka bobičastog voća i šaka oraha

Večera: ćufte od mesa i kuvano povrće

 

7. dan

Doručak: jaja sa slaninom i salata

Ručak: spanać i pileće meso

Večera: goveđa šnicla i salata

autor: VV izvor: Novosti
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
NASLOVI
T6 bazeni, spa
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta AMSS side