Pogled, zvuk, dodir: poslovni slučaj za senzorno brendiranje
03.08.2019 Beograd

Pogled, zvuk, dodir: poslovni slučaj za senzorno brendiranje

Pogled, zvuk, dodir: poslovni slučaj za senzorno brendiranje Foto: Pixabay
Slogan “Visa je svuda gde želite da budete” nikada nije bio stvarniji nego danas.

Uređaji koji omogućavaju plaćanja – glasovni asistenti, pametni telefoni i satovi, povezani uređaji i automobili – omogućili su iskustvo plaćanja dalje od fizičkog maloprodajnog prostora a bliže nama gde god da se zadesimo.

Plaćanja sada imaju mogućnost da obuhvate milijarde povezanih uređaja, što ih čini ključnim za naše poslovanje da možemo da predvidimo kako se naš brend manifestuje u novim digitalnim okruženjima kroz 5, 10, 20 godina.

U 2017., Visa je bila prvi veliki platni brend koji je uveo multi-senzorni brending.

Pokrenuli smo paket senzornih brending signala koji su uključivali animaciju, zvučne i haptične vibracione izraze našeg brenda koji signaliziraju potrošaču da su izvršili uplatu Visom.

 

 

Zašto je ovo bitno? Otkrili smo da više od 75% potrošača [1] kaže da im gledanje brenda Visa oko prodajnog mesta uliva sigurnost i poverenje. Kao što fizička prodajna mesta pružaju priliku za veće digitalno okruženje, senzorni brending znakovi nam pružaju priliku da istaknemo da obećanje našeg brenda o brzini, sigurnosti, pouzdanosti i poverenju još uvek stoji iza svake transakcije.

Danas, korisnici u više od 25 zemalja imaju mogućnost da vide, osete ili čuju Visa brend na više od milion prodajnih mesta uključujući terminale za plaćanje, ploče za naručivanje u restoranu, aplikacije za mobilno plaćanje i naručivanje na stadionu. Radili smo sa više od desetak partnera kako bismo omogućili ove nove senzacije brenda i nastavićemo da širimo usvajanje na globalnom nivou.

Proces stvaranja i odabira Visa senzornih elemenata brendiranja počeo je 2016.godine.

Fokus grupe, specijalističke agencije, neuralna istraživanja i krugovi eliminacije doveli su nas do jednog zvuka od 200 koji je bio energičan i optimističan, a ne preterano nametljiv.

U preliminarnim testovima pronađen je zvuk koji signalizira brzinu i praktičnost. Već smo bili svedoci kakve razlike čini. Izmerili smo uticaj senzornog brendiranja sa odabranim trgovcima u oblasti San Franciska i otkrili [2] da su ovi znakovi mogli:

1. Podizanje percepcije Brenda: Ovaj pilot projekat je pokazao da su pozitivne percepcije Visa brenda porasle za 14% u poređenju sa percepcijom onih koji nisu iskusili senzorni brending na prodajnom mestu.

2. Signal brenda obećava: Kupci su percipirali da trgovac brine o sigurnosti (povećanje pozitivne percepcije za 12% ), a to je ključna tačka obećanja našeg brenda, kada čuju zvučni signal Visa na prodajnom mestu.

3. Porast sećanja na brend: Više korisnika se prisetilo loga Visa kada su iskusili Visa senzorni signal u poređenju sa onima koji ih nisu iskusili.

Postoji ogromna jednakost u brendu Visa. U stvari, Visa je upravo proglašena petim najvrednijim brendom na svetu od strane BrandZ-a. Nastaviti sa inovacijama i osigurati da ispunjavamo obećanje našeg brenda u svetu koji je sve više digitalan i bez kartice je nova prilika koju uzbuđeno preuzimamo.

autor: AP izvor: Novi magzin
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
NASLOVI
Zlatiborac
Biznis plus
Turisti?ka organizacija Srbije
Novi magazin- nedeljnik Novinska agencija Beta AMSS side