Er Srbija u 2019. ostvarila 9,5 miliona evra neto dobiti
05.08.2020 Beograd

Er Srbija u 2019. ostvarila 9,5 miliona evra neto dobiti

Er Srbija u 2019. ostvarila 9,5 miliona evra neto dobiti Foto: Beta/Er Srbija/melka
Nacioanalna avio-kompanija "Er Srbija" objavila je danas da je u 2019. godini ostvarila neto dobit od 9,5 miliona evra i da je prevezla 2,8 miliona putnika.


"Er Srbija" je u 2019, šestoj godini poslovanja, nastavila do sada najveće širenje mreže sa ukupno 23 nove destinacije, navedeno je u saopštenju.

Istaknuto je da je rast nastavljen u oblasti čarter-saobraćaja, gde su inače rekordni prihodi iz 2018. godine, povećani u 2019. za dodatnih 24,17 odsto, na 25,7 miliona evra.

Pored toga, u 2019. godini nastavljeno je sa rastom prihoda u oblasti prodaje dodatnih usluga, za 27,54 odsto u odnosu na 2018. godinu.

Kapacitet za prevoz putnika, iskazan kao proizvod raspoloživog broja sedišta i ukupno pređenih kilometara (Available Seat Kilometers - ASK) iznosi 4,45 milijardi, što predstavlja povećanje za 428 miliona, u odnosu na prethodnu godinu.

Navedeno je i da je čarter brend "Aviolet" obavio u 2019. godini rekordnih 2.286 letova, od ukupno 33.322 realizovane operacije kompanije.

"Rast svih operativnih pokazatelja u 2019. godini, uključujući i finansijske rezultate poslovanja, pokazuje da je nastavak primene mera za unapređivanje i optimizaciju poslovanja iz 2018. godine dao pozitivne rezultate. 'Er Srbija' nastoji da se prilagođava i menja nabolje, efektivno je reagovala da bi iskoristila značajne mogućnosti na tržištu, promovisala je održive poslovne prakse i dodatno učvrstila svoj status lidera u regionu", izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.

On je dodao da je pandemija koronavirusa, koja je počela da negativno utiče na avio-kompaniju od marta ove godine, najveća kriza koja je ikada pogodila vazdušni saobraćaj.

"Kontinuirano pratimo situaciju i nadamo se ukidanju ograničenja putovanja u dogledno vreme, pošto smo onemogućeni da normalno poslujemo. Ostajemo fokusirani na postepeno povećavanje intenziteta operacija gde je to moguće, uz zaštitu zdravlja putnika i zaposlenih", rekao je Nejsmit.

Tokom prvih meseci 2020. godine, "Er Srbija je nastavila sa rastom, pa je tako i u januaru i u februaru zabeležila za preko 20 odsto više putnika, u poređenju sa istim mesecima prethodne godine.

Od sredine marta, usled pandemije korona virusa, prekinuto je obavljanje komercijalnog putničkog avio-saobraćaja, a postepena obnova letova počela je od 21. maja i od tada se neprekidno prilagođava ograničenjima u putovanjima i zabranama letenja.

U međuvremenu, kako je istaknuto, "Er Srbija" nastavlja sa razvojem inovativnih projekata u interesu putnika, pre svega sa digitalizacijom i personalizacijom proizvoda, u skladu sa dugoročnom strategijom i svetskim trendovima u avio-industriji.

Podseća se da su samo u julu ove godine pokrenuti nova mobilna aplikacija "Er Srbije", kao i projekti "Propusnica za let" i "Keep Boarding".

autor: SA izvor: Beta
Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
novinarnica svuda
NASLOVI
Zlatiborac
Biznis plus
Turisti?ka organizacija Srbije
Novi magazin- nedeljnik Novinska agencija Beta AMSS side