16.10.2018 Beograd

Digitalizacija poslovanja – uvođenje eRačuna

Digitalizacija poslovanja – uvođenje eRačuna Foto: promo
Edukacijska radionica „Digitalizacija poslovanja – uvođenje eRačuna“ polaznike obučava za samostalno upravljanje procesima izrade, slanja, primanja i obrade elektronskih računa (eRačuna) u skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju.

Edukacija je teorijska gde će se polaznici u potpunosti obučiti za samostalno upravljanje procesima razmene eRačuna - registraciju u sistemu informacijskog posrednika, izradu baze primaoca eRačuna, slanje i primanje eRačuna, potpisivanje, odobravanje, knjiženje i arhiviranje eRačuna u eArhivi kao i pretraživanje eArhive.

 

Šta je elektronski račun i zašto postaje vodeća komponenta digitalizacije poslovnih procesa

Elektronski račun ili eRačun predstavlja najrašireniju elektronsku ispravu u svetu i zbog toga mu pripada centralna uloga u razvoju elektronskog poslovanja tj. digitalne ekonomije uopšteno. eRačun je račun izdat, poslat i primljen u strukturiranom elektronskom formatu koji omogućava njegovu automatsku obradu.

Polaznici edukacije kroz praktični deo predavanja naučiće primiti i knjigovodstveno obraditi eRačun.

 

Benefiti uvođenja elektronskog fakturisanja u poslovanje

Za izdavaoca eRačuna prednost su smanjeni administrativni troškovi pripreme, pisanja i kovertiranja računa, eliminiše se trošak poštarine, brža je dostava računa uz potvrdu dostave računa, a finalno se eRačun arhivira u sigurnu elektronsku arhivu. Prednost za primaoce eRačuna je brzina primanja i obrade računa pri čemu se gotovo u potpunosti elimiše mogućnost ljudske greške, osigurava se brže plaćanje i visoki stepen automatizacije procesa razmene računa. Kako stoji i u samom Zakonu o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju, elektronski dokument je jednak papirnom računu. Elektronskom dokumentu ne može se osporiti punovažnost, dokazna snaga, kao ni pisana forma samo zato što je u elektronskom obliku.

Uvođenjem elektronskog fakturisanja u poslovanje, ubrzavaju se i automatiziraju poslovni procesi, smanjuju troškovi poslovanja, ostvaruju značajne uštede pa se potencijalno stvara veći profit u poslovanju, kako u poslovnom sektoru tako i u državnoj upravi.

 

Skladištenje eRačuna u sigurnu i kontrolisanu elektronsku arhivu

eArhiva korisniku mora osigurati sigurno, automatsko čuvanje dokumenta prema propisanim zakonskim rokovima, razvrstavanje i pretragu dokumenta po unapred određenim parametrima, ograničen pristup neovlašćenim osobama. Polaznici edukacije kroz praktični primer će naučiti kako organizirati, pretraživati i zaštititi eArhivu za čuvanje eRačuna i pratećih isprava kao i drugih elektronskih dokumenata.

 

Interno upravljanje eRačunima - digitalizacija poslovnih procesa

U kompanijama gde postupak primanja ili slanja računa zahteva učestvovanje više osoba zbog potpisivanja ili overavanja računa, navedeni procesi u slučaju eRačuna sprovode se digitalnim putem kroz sistem za upravljanje elektronskim (digitalnim) dokumentima (DMS). Upravo zato govorimo o eRačunu kao pokretaču digitalizacije poslovanja, budući da uvođenjem eRačuna digitaliziujemo i druge procese vezane uz razmenu i obradu računa. Prilikom izbora informacijskog posrednika, važno je obratiti pažnju na mogućnost pružanja povezanih usluga slanja i primanja eRačuna, čuvanja u eArhivi i upravljanje procesima kroz DMS. Po završetku edukacije, polazanici će biti osposobljeni za samostalno upravljanje procesima potpisivanja, odobravanja eRačuna, kao i pratećih isprava kroz sistem za upravljanje poslovnim eDokumentima (DMS).

Servis Moj-eRačun je informacijski posrednik za slanje i primanje elektronskih računa, odnosno elektronska razmjenu računa između pošiljaoca i primaoca, i upravljanje celokupnim poslovnim procesom slanja, primanja i arhiviranja eRačuna. Naša eRačun Mreža omogućava jednostavnu razmenu i saradnju između kompanija svih veličina.

 

 

Ovim putem vas obaveštavamo da će 02.11.2018 sa početkom u 09h, u Hotelu Crowne Plaza biti održana prva stručna edukacija povodom procesa digitalizacije poslovanja, uvođenje eRačuna u proces poslovanja pod pokroviteljstvom stručnih konsultanata servisa Docloop Moj-eRačun.

Ostavi komentar Ostavi komentar >>
Ostavi komentar
Pročitajte i...
Preporuke prijatelja
Banca Intesa
NASLOVI
Zlatiborac
Biznis plus
OTP banka lizing
Novi magazin- nedeljnik Medija centar Novinska agencija Beta societe AMSS side